Powered By Blogger

Thursday, February 18, 2010

Petra Majdič BRAVO!!!!!!!!! Najboljša si!

Dober dan vsem!

Danes je čudovit dan za nas Slovence dobili smo ZARES težko prisluženo olimpijsko medaljo - sem tako ponosna da sem Slovenka! Čestitke naši čudoviti slovenski športnici Petri Majdič, ki si res zasluži vso pohvalo!Kar neverjetna je bila...ko sem videla tisti padec - potem pa vso njeno moč, pomisliš, da nikoli več ne boš jamral za malenkosti! Bravo, bravo, bravo! PETRA NAJBOLJŠA SI!!!!!!!!
 

 

Kot vidite sem se vrnila k materinemu jeziku, zakaj pravzaprav pišem enkrat v angleščini in enkrat v slovenščini? Odgovor je zelo preprost. Ker sodelujem v izzivih za čestitke, ki jih delam moram pisati v angleščini, zato da bodo gospe po svetu razumele kaj sem počela pri tej ali oni čestitki, pa tudi zato, da če že pogledajo moj blog mogoče izvejo kaj o Sloveniji - kje ta dežela sploh je in potem tudi nekaj naših šeg in navad, pa tudi kakšne stvari o Slovencih, ki niso ravno pohvalne - zgodba o bulmastifih, ki se je odkar sem nazadnje pisala o njej razvila v pravo dramo - moram se vsekakor popraviti - niso ZVERI bili psi ampak ZVER je bil človek, ki je zlorabljal nedolžne živali! Ohhhhhh kam gre človeška gnusoba! Upam, da se bodo naši politiki naučili nekaj iz te zgodbe in bo kakšen tudi odstopil, pa ne zaradi psov in Baričeviča,  ampak zaradi očitne zlorabe položaja! Zakoni MORAJO veljati za VSE! Tudi za tiste ki nam vladajo, sicer se bomo lahko hitro odločili, da nam ne bodo več vladali!!!!!
No pa pustimo zdaj vso to dramo pa poglejmo malo naprej....minilo je Valentinovo ( Valentin ima ključ do korenin), minil je pust (upam da bo odgnal to zimo - kupi snega v Ljubljani so marsikje kar vesoljski - ulice izgledajo kot beli ( sivi) planeti),  nastopil je post , ki bo prav dobro del po tej zimi ko smo sedeli na kavčih in gledali TV ali DVDje in zraven veselo grizljali razne dobrote, seveda pa nabirali kile, ki pa sedaj nikakor nočejo stran.....torej post in sprehodi v (upajmo) prebujajoči naravi!!! Prihajajoča pomlad naj nam da novega upanja....
Lep dan vsem
Cardarian

No comments:

Post a Comment