Powered By Blogger

Tuesday, November 27, 2012

Craftalnica, Izziv #69 sivo - roza!

Drage ustvarjalke in ustvarjalci ( a ga imamo kakšnega fanta???)

Mislim, da mi bo za las uspelo ujeti Izziv pri Craftalnici, ki je tokrat sivo roza! Ta kombinacija barv mi je všeč in jo večkrat uporabim, tako sem naredila že nekaj božično novoletnih čestitk s to kombinacijo....najnovejša je tale.....




Uporabila sem Cuttlebug-ovo embossing ploščo (žal je ni več naprodaj) in embosirala bel papir, potem vse kar je embosirano rahlo "potapkala" z Memento dew drop roza blazinico! Kotni okraski so bili izrezani z EK success štanco, potem pa sem še dodala trak in veliko roza in sivih kamenčkov! Za božični napis sem uporabila del Mavelu božične štampiljke, ki sem ga poudarila z prozornim embossing prahom! No tako je nastala moja sivo roza božična smrekca, ki je moj skromni prispevek k izzivu Craftalnice.
Lep pozdravček vsem pridnim (pridni zato ker gotovo besno hitite in delate božične čestitke in okraske :-) ) ustvarjalkam in ustvarjalcem!
Cardarian

6 comments:

  1. Lepo si to skombinirala in izvedla. Krasna je.

    ReplyDelete
  2. Moškega res ne bem ali imamo kakšnega. ;)
    Voščilnica mi je pa zelooo všeč, smrekca je prav fenomenalno izpadla.

    ReplyDelete
  3. Te barve ji res lepo pristojijo in zelo mi je všeč tale Cuttlebugova embossing srajčka, ki se več ne dobi... :). Lp

    ReplyDelete
  4. Beautiful card Delores. I know I cannot understand your text but I don't really need to to see this beauty.
    x

    ReplyDelete